fredag 8. april 2011

Ny bok om Parkinson

Siden vi logopeder kommer innom denne pasientgruppen rett som det er, så har jeg lyst til å reklamere litt for denne boken:
******************
Jeg kommer ut med en ny bok i mai. Denne gangen forteller jeg om hvordan det var å få diagnosen Parkinson sykdom og hvordan man går videre…


Boken koster 198 kr.

Jeg kan ta imot bestillinger allerede nå. Hvis du ønsker en signert bok, gir du beskjed om dette. Husk å skrive adressen din.

Hilsen Anne Britt

Epost: anne.britt@halden.net
 
 
*****************
Boken skal bestilles her i huset, det er sikkert  :)
 
mvh Lilleba

7 kommentarer:

  1. Takk skal du ha! Dette var hyggelig!

    SvarSlett
  2. Hei igjen. En gledelig melding til alle interesserte: Boken min har fått ny pris: Den skal koste 198 kr

    SvarSlett
  3. Glad for at du er innom her, Anne Britt !
    Vil ha boken din, så snart den er klar :)

    Beste hilsen Lilleba

    SvarSlett
  4. Har lest boken, og den er virkelig bra !
    Anbefaler den gjerne til andre i samme situasjon. Takk, skal du ha Anne Britt !

    SvarSlett
  5. Det er en feil med blogger, får ikke lagt inn melding som pålogget.. anonym er denne gangen bloggeier, lilleba

    SvarSlett
  6. Nå prøver jeg for n´te gang å skrive en kommentar.
    Takk Lilleba! Vil tilføye at også folk som ikke har sykdommen, kan ha nytte av lesingen. Mange har sagt til meg at de får vite mye de ikke har visst før. Bokutgivelsen har hittil gått bra. Men kan du være snill å endre prisen i dette innlegget, for det ser dyrt ut...

    SvarSlett
  7. Takk for at du minte meg på det.
    Nå er det rettet :)
    Hilsen Lilleba

    SvarSlett

Koselige meldinger :)

Ny forskning på stamming

  – Personligheten er viktig for hvilken behandling som virker best De som stammer har god nytte av å gå til behandling hos logoped. Men per...