onsdag 3. juni 2015

Lexia demo

Jeg kom over dette treningsprogrammet som de aller fleste logopeder kjenner til, Lexia. Det er et dyrt program, og demo-versjonen på CD var også helt grei å bruke, og selv om den ikke hadde alle funksjoner, var det mange afasirammede og andre som har hatt glede av den. Siden de nyere PC'er ikke har CD-stasjon, har jeg vært på utkikk etter demo av Lexia som kan lastes ned fra nett, og jeg fant en link i dag som ligger HER. Jeg har ikke prøvd denne versjonen, så jeg vet ikke hvor funksjonell den er i forhold til den gamle CD'en. Men er det noen som har prøvd denne, ttar jeg gjerne imot tilbakemeldinger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige meldinger :)

Ny forskning på stamming

  – Personligheten er viktig for hvilken behandling som virker best De som stammer har god nytte av å gå til behandling hos logoped. Men per...