onsdag 11. januar 2012

Mer om barnesanger, rim og regler..

I dag fikk jeg denne nyttige linken av en av mine lesere, tusen takk !
Dere finner siden HER.
En digital sangbok med tekster, noter og lydinnspillinger av populære sanger for barn, sangleker, bånsuller, vuggeviser, ellinger og hilse og avskjedssanger, blant annet.  Takt og rytme er fint å trene på i mange sammenhenger, og det kan også kombineres med pust.

Lørdag 28. mai 2022. Det er så trist at linken over er blitt borte, men slikt skjer stadigvekk på nettet.
Jeg har funnet en annen side som kan være til glede, og den er HER 

4 kommentarer:

  1. Takk for tipset :-) Den siden kommer jeg til å bruke i mitt arbeid som førskolelærer :-)

    Hilsen Rita

    SvarSlett
  2. Trivelig at vi kan hjelpe hverandre :)
    Hilsen Lilleba

    SvarSlett
  3. Så nyttig en link! Håper mange bruker den. Godt nyttår forresten!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg og, Anne Britt ! Litt solbrent nå da, men ... :)

    SvarSlett

Koselige meldinger :)

Ny forskning på stamming

  – Personligheten er viktig for hvilken behandling som virker best De som stammer har god nytte av å gå til behandling hos logoped. Men per...